Wang

不羁放纵爱自由!
Loving You (Radio Edit) - Allexinno & Mirabela

Silent:

Don't tell me to stop,now I can't stop loving you,and there's nothing I can do.

歌手:Allexinno & Mirabela

所属专辑:Loving You



I know your leaving,
我知道你要离开
In the morning,
就在早上
And there's nothing
而我毫无办法
I can do, oh no.
我无计可施,哦,不
Lying in my bed,
我躺在床上
Stars upon my head,
头顶繁星

Tell the story
来讲一讲
Of my bad romance.
我糟糕的爱情
I run to you,
我奋力奔向你
Babe I cry for you,
宝贝,我为你哭泣
And I'm always fighting
我总是在努力
For a better love.
为了一份更好的爱情
I jump to you,
我奋力跃向你
I could die for you,
我愿意为你而死
Would you believe?
你相信吗?
Don't tell me to stop,
不要叫我停下来
Now I can't stop loving you,
我无法停止爱你
And there's nothing I can do,
我无计可施
There's no rain and no sun
如果没有你
Without you.
就没有雨露和阳光
Don't tell me to stop,
不要叫我停下来
Now I can't stop loving you,
我无法停止爱你
And there's nothing I can do,
我无计可施
There's no rain and no sun
如果没有你
Without you.
就没有雨露和阳光
I see you look
我看到
Into my eyes,
你看着我的眼睛
But I want you to look
但是我希望
Inside my heart.
你看到我的心
You got the key,
你有我心门的钥匙
Babe you hold the lock,
宝贝,你攥着我心门的锁
And I know you got
我知道
The power to stop.
你有力量让它停下来
I run to you,
我奋力奔向你
Babe I cry for you,
宝贝,我为你哭泣
And I'm always fighting
我总是在努力
For a better love.
为了一份更好的爱情
I jump to you,
我奋力跃向你
I could die for you,
我愿意为你而死
Would you believe?
你相信吗?
Don't tell me to stop,
不要叫我停下来
Now I can't stop loving you,
我无法停止爱你
And there's nothing I can do,
我无计可施
There's no rain and no sun
如果没有你
Without you.
就没有雨露和阳光
Don't tell me to stop,
不要叫我停下来
Now I can't stop loving you,
我无法停止爱你
And there's nothing I can do,
我无计可施
There's no rain and no sun
如果没有你
Without you.
就没有雨露和阳光
I can't stop,
我无法停止
I can't stop,
我无法停止
Loving you.
爱你
Oh no, no I can't stop,
哦,不,不,我无法停止
I can't stop,
我无法停止
Loving you, loving you.
爱你,爱你




评论

热度(9)